pondělí 25. března 2013

Londýn a malý výlet (Matt)

Včerajšok sa začal ako každý iný deň. Vlastne nie, čo to píšem! Každý deň rozhodne nevstávam o hodinu skôr, aby som si mohol veci z truhly napchať do kufra a zniesť ho do vstupnej haly.. Bolo to tu, odchod z Rokfortu. Bol to skvelý rok, ktorý som si užil skutočne naplno (niekedy možno až príliš naplno), ale všetko sa raz musí skončiť. Po raňajkách sme sa s Cari a Bell ešte chvíľku prechádzali, sadli sme si hore na strechu,   trochu zaspomínali na prvé dni na hrade a podobne, o chvíľku sa však v rozhlase ozvalo, že sa majú všetci zhromaždiť v hale, odchod bol definitívne tu. Vo vlaku som našiel prázdne kupé a šiel rovno doň, spolu so mnou tam boli aj dievčatá + Leo s Nell.

Cesta ubiehala v príjemnom duchu, trochu nás v polovici cesty vystrašil Poul, ktorý k nám vtrhol práve keď bol vlak v tuneli a začal sa ospravedlňovať, vraj si pomýlil kupé.. Žeby uvidel svetlo z môjho prútika a prišiel ma upozorniť, že čarovať je už zakázané? Nech je ako chce, meral cestu zbytočne, prútik som stihol schovať, aj keď len pár sekúnd pred tým, než k nám vtrhol. Ku koncu cesty dorazila predavačka sladkostí, kúpil som si od nej jedny noviny, zatiaľ som ale nemal možnosť ich prečítať, nejako nebol čas. Po príchode do Kotla sa začalo zháňanie kufrov, najviac ma pobavil kufor, ktorý mal na štítku napísané "W.F". Pekná skratka, škoda že brigádnik si to nemyslel tiež.. Objavilo sa pár kufrov bez mien, majitelia o nich očividne príliš záujem nemali.

Ubytovali sme sa v ubytovni hneď cez ulicu, patrí nám prvá izba naľavo od dverí. Je to malá miestnosť s troma posteľami, čakal som čosi väčšie, ale nesťažujem sa, hlavne že nám po nociach nemusia mrznúť zadky. Je pravda, že sa tam vďaka kufrom a mojim kvetináčom nieje veľmi kde hnúť, ale dievčatá sa zatiaľ nesťažovali, snáď im moje veci príliš nevadia. Po vybalení som šiel na malú obhliadku Šikmej, neodolal som a nakúpil som rôzne somariny, vďaka čomu mi neostali peniaze pomaly už ani na raňajky. Nevadí, tú sviečku s lebkou som aj tak vždy chcel! Keď som opúšťal metlobalové potreby, narazil som na dievčatá, očividne sa prechádzali ako ja. Cari sa potom asi zdržala v tej lekárni hneď na kraji, alebo ako to nazvať, bol som trochu hladný, tak som pozval Bell na jeden kotlíkový koláčik.

Chutil fakt skvelo, až vtedy som si uvedomil, že som od raňajok nič nemal. Neskôr sme Floriána opustili a zamierili si to do zvieracích potrieb, kde som natrafil pre zmenu na Rose. Srdce mi klasicky poskočilo až do krku, napriek tomu som k nej pristúpil a dal sa s ňou do reči. Úplne nepochopiteľne som začal plácať blbosti o tom, ako som si predal vlastnú sovu.. Ktorý človek príde do zvieracích potrieb a povie čosi také?! Už to tak bude no, Rosina prítomnosť ma vždy donúti robiť hlúposti, vlastne ani neviem prečo.. Teda, myslím že to  viem, len si to nechcem priznať. Našťastie sa nezdalo, že by jej moje reči vadili, dozvedel som sa, že s jej kamarátkou Sel sú na izbe aj Leo a Nell, uvidíme ako spolu budú vychádzať.  Po pár minútach sme sa rozlúčili a ja som našiel vonku postávať Bell. Preboha, úplne som na ňu zabudol, cítil som sa ako úplný hlupák.. Našťastie to zobrala športovo, a tak sme sa vrátili späť do Kotla.

Kozubom sme sa dostali do jedného prístavného mestečka, je to krásna oblasť o ktorej som nikdy predtým nepočul. Vyhodilo nás to v nejakej krčme, príliš neskoro som si uvedomil, že žena za pultom skutočne nieje čarodejnica, ale obyčajná mukelka. Zamumlal som, že som si zabudol peňaženku a šli sme von, skutočne pri sebe nenosím ešte aj muklovské peniaze, kto sa v nich má vyznať. Prechádzali sme sa a zo mňa zrazu úplne spadlo napätie nahromadené v posledných dňoch v dôsledku skúšok, ustavičných večerných hádok, behania na ošetrovňu a už vlastne ani neviem čoho. Usúdil som, že to bude spôsobené pobytom na čerstvom vzduchu, o chvíľku som si ale uvedomil, že za tým bude asi Bellina prítomnosť. A hej, skoro by som zabudol, večer začalo strašne liať, obaja sme boli premočení až na kosť, už po pár minútach, no ani jednému z nás to neprekážalo. Doteraz som si nikdy neuvedomil, ako ju mám rád, asi to bude tým, že sme spolu netrávili na hrade príliš veľa času, vlastne sme spolu poriadne nehovorili nikdy..

Vytiahli sme lucerny a zapálili ich, prešli sme si celé mestečko, chvíľku si zaplávali v rybníku (skvelé, Bell sa ma pokúsila utopiť!), posedeli si v kostole, našli sme aj budovu s opusteným pódiom, kde som sa na chvíľku vžil do úlohy muklovského rockera, Bell sa smiala až jej tiekli slzy z očí, nikdy predtým som ju takúto šťastnú nevidel. *je dokreslený smajlík* Zašli sme aj do lesa, musel som obdivovať jej odvahu, len málo ľudí by so mnou šlo tesne pred polnocou do lesa, asi má odvahu v krvi. Oblohu pretínali blesky a pršať začínalo čoraz viac, tak sme sa neskôr kozubom dostali do malej opustenej dedinky, kde sme našli nádherný park, dokonca aj s lavičkami na sedenie a strieškou. Uchýlili sme sa teda tam, ako správny gentleman som do nej po chvíľke hodil balón napustený vodou, takže bola mokrá ešte viac, ak to vôbec šlo. Vlastne nie, toto by gentleman asi neurobil, však? Pri pohľade na ňu som sa začal rehotať ako blázon, keď sme sa dali trocha dokopy, vrátili sme sa do Kotla.

Kúpili sme si čosi na jedenie a šli konečne spať, daroval som jej 2 kvetináče a nejaké semienka, ktoré mi pre zmenu daroval Jacob, aj s kompletnou sadou byliniek, spravilo mi to veľkú radosť, odkedy mi vyklíčila tá rastlinka od Mike (komu som ju nakoniec dal, sem pre istotu nenapíšem), nejako ma to sadenie chytilo. Boli sme skutočne unavení a tak sme po chvíľke rozhovoru šli spať, obaja sme mali na tvárach šťastné úsmevy, ktovie, snáď sa mi po dlhom čase konečne niekomu podarilo spraviť radosť, nikdy by som o Bell nepovedal, že s ňou bude takáto zábava, dnes ju plánujem vziať pre zmenu niekam ja, tak uvidíme..

3 komentáře:

  1. Kráásný článek^^ Jinak máš pravdu tak jako včera se Bell nikdy nebavila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeffrey vás viděl xD
    Ale hned utekl (maminka ho odehnala :D)

    OdpovědětVymazat
  3. A to je len dobre Jeffe, aspoň si bol ušetrený pohľadu na Matta, kt. hral na neviditeľnú elektrickú gitaru :-D

    OdpovědětVymazat